Nuotrauka detaliau

Stebetojai MullerGJ & Thomas!
Nufotografuotas Düsseldorf, Germany
Data 2011-01-27 19:59

Primeur!! Eerste Alpina op basis van de nieuwe 5-serie op AG (de mule niet meegerekend). Prachtige wagen, erg mooi werk van Alpina. Foto's van afgelopen zaterdag. Verder geen auto's gefotografeerd, maar de video geeft een goed beeld van wat er verder nog rond reed die dag! Combo met AMV8.

Automobilio detales

Maksimalus greitis 310 km/h
Pagreitinimas 0-100 km/h 4.70 s
Galia 507 hp
Sukimo momentas 700 Nm @ 6000 rpm
Svoris 1950 kg

Komentarai apie sia nuotrauka


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Wouter46  -  Prie 22:00

    Dikke wagen!

    Atsakyti

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Wesley  -  Prie 22:02

    De dag dat iedereen weet wat een mule en een productiemodel is gaat nooit komen vrees ik:'(

    Wel een gave spot. Zullen er best wel wat van gemaakt worden denk ik.

    Atsakyti

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Mw  -  Prie 22:07

    Netjes!

    Atsakyti

  4. Profile pic
    Russian Brabus  -  Prie 22:15

    Hoe weten we dat deze echt is. Laatst werd een witte B7 gespot in Amsterdam. Die bleek ook nep te zijn.

    Atsakyti

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Spykerforce  -  Prie 22:21

    Mooie primeur! Goed gedaan!

    Greetz :bier:

    Atsakyti

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  Prie 22:28

    Lekkere Primeur!^O^

    Atsakyti

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Nelson90  -  Prie 22:58

    ik vind dat er niet te veel over de "echtheid" van een auto gezeurd moet worden maar wel dat er duidelijke regels moeten zijn!! net als Russian brabus zegt die alpina in amsterdam is "nep" omdat je het kenteken kan checken en hij eerst al gewone 7-serie was gespot.. maar als dat bij deze nou ook zo is ?????????????????????????????

    Atsakyti

  8. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Femme  -  Prie 23:08

    Niet alle exterieuronderdelen van Alpina zijn los verkrijgbaar. De uitlaten en de inzet in de onderkant van de achterbumper die om de uitlaten zitten worden alleen geleverd op de B7. Om aan deze onderdelen te komen zul je over het chassisnummer van een B7 moeten beschikken.

    De witte 750i met velgen en voor- en achterspoiler van Alpina is voor de kenner te onderscheiden van een B7 Biturbo. Het feit dat die witte 750i sterk verlaagd is en op spoorverbreders staat zou bij de spotter vermoedens moeten doen rijzen dat er wat dingetjes achteraf aan zijn aangepast. De spoorbreedte van alle BMW's is (optisch) ruk, ook die van Alpina's.

    Voor de F10 levert Alpina uberhaupt nog geen spoilerkit. Hij staat althans nog niet op de website. Aangezien hier gespotte auto deze onderdelen wel heeft en bovendien een Alpina uitlaat en diffuserdinges heeft mag je ervan uitgaan dat het een echte B5 Biturbo is.

    Atsakyti

  9. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  Prie 23:15

    Heerlijke spot!
    Ik heb er ook eentje gezien op het Autosalon in Brussel.

    Atsakyti

  10. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  Prie 11:56

    Ik zou deze echt wel kopen in het wit totdat de M5 er is. Mooiste BMW (en alpina) ooit

    Atsakyti

  11. Profile pic
    POLAND Marcie  -  Prie 13:09

    Dikke bak! Who needs an M5? Hahahahaha! ^O^

    Atsakyti

  12. Profile pic
    Nishant  -  Prie 16:26

    Dikke primeur^O^, maar is het niemand opgevallen dat je voorbumper nogal laag bij de stoep staat? :P

    Atsakyti

  13. Profile pic
    NETHERLANDS PimmesJP  -  Prie 14:42

    Daar is die wel :D. Lekker hoor!!

    Atsakyti

  14. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  Prie 14:51

    Hele dikke Alpina! Lekker subtiel en niet zo schreeuwerig! ^O^

    Atsakyti

  15. Profile pic
    NETHERLANDS spn unit  -  Prie 14:52

    Op exact die plek heb ik een matt-zwarte M3 Coupé gespot.

    Atsakyti

  16. Profile pic
    NETHERLANDS Replicant  -  Prie 15:00

    Lekker hoor, op de Ko!

    Atsakyti

  17. Profile pic
    Swellux  -  Prie 16:29

    bijna een stoeprandje.. :o

    Atsakyti

  18. Profile pic
    NETHERLANDS Nino-spots  -  Prie 17:37

    Nice combo

    Atsakyti

  19. Profile pic
    ALBANIA Leon-Fotografie  -  Prie 18:51

    is die spotwaardig? want hier rijd er 1 rond op Nederlands platen een 550i alpina heel dik ding, wit met grijzen velgen

    Atsakyti

  20. Profile pic
    Russian Brabus  -  Prie 10:03

    Een B7 is volgens mij gebaseerd op de 550. Toch?!

    Atsakyti

  21. Profile pic
    NETHERLANDS Samet..  -  Prie 13:56

    Dikke bakk zegg!!! ^O^^O^

    Atsakyti

  22. Profile pic
    BELGIUM fiestaman  -  Prie 14:49

    Heb ook eentje gespot met belgisch kenteken

    zeer knappe wagen

    Atsakyti

  23. Profile pic
    SLW  -  Prie 15:34

    Hij raakt mr nipt de berm niet :o
    Maar wel echt heerlijke auto!! ^O^

    Atsakyti

  24. Tai nera gerai

Daugiau Alpina B5 BiTurbo Nuotraukos



Susijusios naujienos