Nuotrauka detaliau

Stebetojai arnold-11, kyle & hardstyler
Nufotografuotas Düsseldorf, Germany
Data 2011-02-27 20:38

Primeur! eerste op AG, zeer gave wagen. zeer gewaagd in het rood, maar dat staat zeer goed vinden wij

Automobilio detales

Detales nepazystamos. Pridekite specifikacijas siam automobiliui

Komentarai apie sia nuotrauka


  1. Profile pic
    supercarfreaks  -  Prie 21:38

    Erg mooi, behalve die velgen :r

    Atsakyti

  2. Profile pic
    MauriceZonda  -  Prie 21:39

    ik weet niet wat er moet komen maar voor mij svdd^O^

    Atsakyti

  3. Profile pic
    NETHERLANDS DragonDriver  -  Prie 21:44

    geweldige bak op die velgen na!

    Atsakyti

  4. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  Prie 21:44

    Fout maar wel gaaf! :D

    Atsakyti

  5. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  Prie 21:46

    F*cking dik!!!!!^O^

    Atsakyti

  6. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  Prie 21:47

    Sick! Svdd denk ik. ^O^

    Atsakyti

  7. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  Prie 22:06

    Dikke spot!

    Atsakyti

  8. Profile pic
    JZW  -  Prie 22:11

    Wtf is er met de foto's gebeurt?? Alleen de eerste is mooi. De rest lijkt het net alsof je het met een wegwerpcamera hebt gemaakt 8)7.

    Wel een vette spot!!

    Atsakyti

  9. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  Prie 22:14

    Typisch geval van Duitsers met goede smaak, niet dus.:r

    Atsakyti

  10. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  Prie 22:28

    Foto's zijn inderdaad niet echt scherp en wat een lelijke R8 ... :r

    Atsakyti

  11. Profile pic
    Sjansma  -  Prie 22:32

    Erg vetter krijg je ze niet. Niks mis met de spot!

    Atsakyti

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Leiderdorp-Crew  -  Prie 22:41

    wat een bloedmooie bak!!^O^

    Atsakyti

  13. Profile pic
    NETHERLANDS berend.s  -  Prie 22:45

    Ik kan binnenkort een R8 V8 ABT spotten^O^:bier:

    Atsakyti

  14. Profile pic
    Ashley  -  Prie 22:53

    Holy yeah Mönchengladbach ^O^
    Ziet er verdomd goed uit!!

    Misschien 'n grote kans dat hij eens in Roermond gespot word :)

    Atsakyti

  15. Profile pic
    Kyle  -  Prie 23:11

    Foto's zijn inderdaad niet helemaal scherp. We hebben ze via msn naar 1 persoon gestuurd die ze heeft geupload. En via msn is de kwaliteit er niet beter op geworden. :+

    Atsakyti

  16. Profile pic
    jespeR!  -  Prie 23:21

    Woow, vet zeg! Was dit zaterdag of zondag?

    Atsakyti

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Le0nard  -  Prie 23:43

    Ik vind het wel een hele dikke bak hoor! de kleuren combo's maken het af.

    Btw;
    Wat doet die vent op foto 4, handen omhoog?

    Atsakyti

  18. Profile pic
    Mielie the Wheely  -  Prie 11:20

    Een witte Phaeton, dik:)

    Atsakyti

  19. Profile pic
    NETHERLANDS Arcen_gespot  -  Prie 12:07

    ik vind de grill niet mooi

    Atsakyti

  20. Profile pic
    jarnolol  -  Prie 17:12

    foto 3^O^

    Atsakyti

  21. Profile pic
    FRANCE le-monde-automobile  -  Prie 18:56

    sublime^O^^O^^O^

    Atsakyti

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  Prie 19:21

    Dikke spot! :)Mis alleen wel contast bij foto 2 t/m 5 :(

    Atsakyti

  23. Profile pic
    carspotter4  -  Prie 19:47

    zot 8)7 en die velgen 8)7

    Atsakyti

  24. Profile pic
    Dreke  -  Prie 19:59

    Die heb ik zaterdag ook gezien in Düsseldorf.^O^

    Atsakyti

  25. Profile pic
    Autospotting-Crew  -  Prie 18:38

    Leuke spot heb je zondag nog veel gezien

    deze spot komt julie toe^O^^O^^O^

    Atsakyti

  26. Profile pic
    Grasmaaier  -  Prie 15:01

    Zeker niet lelijk, maar heb hem liever in het orgineel.

    Atsakyti

  27. Profile pic
    AUSTRIA Deadmau5  -  Prie 16:28

    Very nice spot! ^O^
    But i prefer the normal V10.

    Atsakyti

  28. Tai nera gerai

Daugiau Audi ABT R8 V10 Nuotraukos



Susijusios naujienos