Nuotrauka detaliau

Stebetojai Leon
Nufotografuotas Coquelles, France
Data 2008-06-23 16:25

We stonden met de bus te wachten totdat we de trein bij Calais (Eurotunnel) op konden, toen er ineens een paar hele dikke auto's reden op de parkeerplaats. Eenmaal terug in de bus zag ik iets groens langskomen, wat wel heel erg op een Koenigsegg leek. Toen we richting de trein reden, kwamen we precies om dit lime-groene monster heen! Later bleek dat dit auto's waren van enkele Le Mans-bezoekers, die weer richting Engeland gingen.

Automobilio detales

Maksimalus greitis 395 km/h
Pagreitinimas 0-100 km/h 3.20 s
Galia 806 hp
Sukimo momentas 920 Nm @ 5700 rpm
Svoris 1180 kg

Komentarai apie sia nuotrauka


  1. Profile pic
    NETHERLANDS anthonyr  -  Prie 19:54

    zelfde eigenaresse volgens mij ^O^

    Atsakyti

  2. Profile pic
    floris  -  Prie 19:55

    Ik wil ook echt zoooooo graag een koenigsegg spotten! heel dik!! gaaf kenteken ook!^O^

    Atsakyti

  3. Profile pic
    ALBANIA MullerGJ  -  Prie 19:57

    Sicke combo! Wat een wagens!

    Atsakyti

  4. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  Prie 19:58

    vetste spot op AG. Die kleur ook! geweldig!

    Atsakyti

  5. Profile pic
    Nielsautos  -  Prie 19:58

    Mijn lievelingsauto!^O^:)

    Atsakyti

  6. Profile pic
    NETHERLANDS MosPos  -  Prie 19:58

    Leuk kenteken ook :P

    Atsakyti

  7. Profile pic
    mr_martez  -  Prie 19:59

    Wat een dikke wagens,, die groene kleur maakt het helemaal af

    Atsakyti

  8. Profile pic
    justin  -  Prie 20:02

    Super!!, alleen parkeren kunnen ze niet :)

    Atsakyti

  9. Profile pic
    VonStroke  -  Prie 20:03

    Is dat niet de Koenigsegg van die kerel die zoveel moois heeft en gepasseerd heeft in Fifth Gear?
    Dezelfde die ook zn MC12 crashte in de sneeuw.

    Atsakyti

  10. Profile pic
    Vincent&julien&Wessol!!  -  Prie 20:07

    HEERLIJK

    Atsakyti

  11. Profile pic
    DENMARK sten  -  Prie 20:11

    Lekkere Combo's:);):P:D:o:tong:8)7^O^:bier:B-)

    Atsakyti

  12. Profile pic
    NETHERLANDS MarkNauta.nl  -  Prie 20:13

    De Diablo en de CCR zijn van dezelfde eigenaresse. Ik had echter nog geen (grotere) foto's van de auto gezien. Mooie spot!!

    Atsakyti

  13. Profile pic
    mauske  -  Prie 20:22

    Hey mark, zal ik meegaan om je koffertje te dragen ! :)

    Atsakyti

  14. Profile pic
    maxiiim  -  Prie 20:25

    fucking hell wat een autos en wat een nummerplaat :D

    Atsakyti

  15. Profile pic
    autogek  -  Prie 20:27

    Zeer brute auto die toch echt wel dé top is van alle auto's(samen met andere)
    Superspot!

    Atsakyti

  16. Profile pic
    TIM Bussink  -  Prie 20:29

    whauwieeee^O^

    Atsakyti

  17. Profile pic
    BELGIUM swakie  -  Prie 20:32

    echt een brute wagen en een mooie combo ook (zie ook 2de foto met de oranje murcielago)8)7^O^
    dus deze wagen is dus van dezelfde persoon die zene mc12 crashte in de sneeuw. Nen kerel met smaak^O^

    Atsakyti

  18. Profile pic
    spykerfreak  -  Prie 20:40

    Wat een topper en wat een combo!:D^O^

    Atsakyti

  19. Profile pic
    master1  -  Prie 20:41

    dit is tog wel een van de allermooiste auto die er be staat vooral in deze kleur

    Atsakyti

  20. Profile pic
    jrj-spotteam  -  Prie 21:02

    wtf wat doet een stoere gast uit stadskanaal nou jezus topper geweldige bak!!^O^

    Atsakyti

  21. Profile pic
    Bas.A  -  Prie 21:07

    Te zieke spot mooi gedaan Leon. Volgend jaar met school ga ik via Calais naar London dus word ziek feest dan^O^

    Atsakyti

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Big Bol  -  Prie 21:09

    Le Mans was idd erg leuk! ^O^

    Atsakyti

  23. Profile pic
    Audi racer  -  Prie 21:14

    Wat ----- een ----- prachtig ----- ding.

    Atsakyti

  24. Profile pic
    MauMau  -  Prie 21:14

    Wat moet zo'n ding kosten?

    Atsakyti

  25. Profile pic
    cuencaspotter  -  Prie 21:14

    amazing comnbo!!:o ccr, diablo and lp640

    Atsakyti

  26. Profile pic
    floos  -  Prie 21:18

    Super, echt heeel dik^O^^O^

    Atsakyti

  27. Profile pic
    kevino  -  Prie 21:25

    @cuencaspotter je bent de ferrari op foto 1 vergeten

    Atsakyti

  28. Profile pic
    laurens32  -  Prie 21:41

    @MauMau, ik las in een Belgische tijdschrijft dat ze 865000€ vroegen voor een CCR zonder opties

    Atsakyti

  29. Profile pic
    vanloock  -  Prie 21:52

    Allemaal goed maar de acceleratie van deze auto is nop hoor.;)Hij gaat wel bijna 400km/h maar de acceleratie is ook belangrijk,dus is het beter dat je een Ariel Atom neemt of zo.:)

    Atsakyti

  30. Profile pic
    DJD  -  Prie 22:08

    wat een botergeil ding in het groen. Steeltje eraan en ik eet em op:bier:

    Atsakyti

  31. Profile pic
    SUITable  -  Prie 22:24

    Heilige auto ^O^ Met een halve Top-gear spoiler.

    Atsakyti

  32. Profile pic
    stofmeister  -  Prie 22:30

    @ von stroke nee dit kenteken is KN05 EGG en die van fifth gear is LFX 4

    Atsakyti

  33. Profile pic
    Smartie  -  Prie 22:39

    super vette bak...echt geniaal!!!^O^B-)
    Maar wat kan hij.zij slecht parkeren zeg8)7:X

    Atsakyti

  34. Profile pic
    Lumowe  -  Prie 23:57

    Die Diablo was laatst met nog een paar andere britse snelle auto's in Rotterdam.. heb daar een foto van gezien.. zelfde kenteken en was daar met een zwarte C6 Z06, TVR Sagaris en Focus ST (Oranje, stond naast deze Diablo)

    Atsakyti

  35. Profile pic
    Djos  -  Prie 00:27

    HOLY SHIT!:evil:

    topspotje^O^

    Atsakyti

  36. Profile pic
    Shrike  -  Prie 01:41

    het is toch ongelooflijk dat er daadwerkelijk mensen zijn die zo'n wagen bezitten. Zelfzamer dan eender welke (hedendaagse) supercar dan ook. En ook geen piece of cake om mee rijden!

    Atsakyti

  37. Profile pic
    NETHERLANDS Ollie  -  Prie 10:47

    Hier moet ik wel ff op reageren, wat gaaf zeg... alles zou kunnen tegen zitten die dag, maar als ik deze 3 zou kunnen spotten, zou mn dag weer goed zijn ^O^

    Atsakyti

  38. Profile pic
    PWS Crew  -  Prie 11:25

    OMFG , wat een combo 8)7^O^

    Atsakyti

  39. Profile pic
    NETHERLANDS MarkNauta.nl  -  Prie 12:24

    LOL @ Mauske.
    -Spammen is niet toegestaan, lees de regels!-

    Atsakyti

  40. Profile pic
    DJD  -  Prie 13:00

    @lumowe: als die Diablo al eens in R'dam is geweest, zal de Koenigsegg misschien ook wel een keer langskomen...

    Atsakyti

  41. Profile pic
    bob  -  Prie 13:01

    daaracter nog een Murciealgo!

    Atsakyti

  42. Profile pic
    NETHERLANDS Sonny  -  Prie 14:42

    Komt er een achter...:{ Het is twouens een Murciélago LP640. En waarom ziet niemand die F355 GTS?

    wel een DIKKE spot!!!!!!!!!!!:D

    Atsakyti

  43. Profile pic
    nbjk  -  Prie 15:20

    bij foto 2 staat ook een lambo murcielago en bij een 1 volgens mijn een ferrari

    Atsakyti

  44. Profile pic
    Fabio  -  Prie 16:07

    Op foto 1 zelfs 2 ferrarri's

    Atsakyti

  45. Profile pic
    Leon  -  Prie 17:51

    Haha bedankt voor alle reacties, het is ook wel mijn dikste spot tot nu toe denk ik :D

    Atsakyti

  46. Profile pic
    NETHERLANDS jorg  -  Prie 18:33

    woooooooooooow
    wat een zieke combo

    Atsakyti

  47. Profile pic
    Landertje  -  Prie 13:03

    Die eigenaresse moet wel rijk zijn denk ik8)7

    Atsakyti

  48. Profile pic
    jip  -  Prie 12:31

    @: lumowe ik heb die diablo in combo met die zwarte c6 z06 zien rijden op de snelweg bij calais

    Atsakyti

  49. Profile pic
    jrj-spotteam  -  Prie 09:49

    op foto 1 lopen 2 mensen in dat groene en zwarte shirt in de weg daar staat ook nog iets

    Atsakyti

  50. Profile pic
    svennnnn  -  Prie 19:37

    foto 2 naast die lambog geen anston martin??8)78)78)78)78)78)7

    Atsakyti

  51. Profile pic
    jrj-spotteam  -  Prie 12:52

    @ Svennnnn, Ja dacht ik ook al:{

    Atsakyti

  52. Profile pic
    NETHERLANDS Adri  -  Prie 07:12

    Machtige spot.. en vette kleur.. je moet maar durven.. maar ik zou 'em wel gewoon kunnen worden :tong:

    Atsakyti

  53. Profile pic
    NETHERLANDS Adri  -  Prie 07:29

    http://www.youtube.com/watch?v=JYA49McEkfM

    zelfde wagen..

    Atsakyti

  54. Profile pic
    carspotterniels  -  Prie 20:20

    WOOOOOO

    Atsakyti

  55. Profile pic
    PieterLeuven  -  Prie 10:28

    proper werk man!!

    Atsakyti

  56. Profile pic
    NETHERLANDS Jorg  -  Prie 07:56

    WOW!

    Atsakyti

  57. Profile pic
    enzo-fan  -  Prie 15:54

    Super combo, kom je zelden tegen! Zeker met die LP640 op de achtergrond is het plaatje helemaal compleet!

    Atsakyti

  58. Profile pic
    enzo-fan  -  Prie 15:55

    btw. Nummerbord is mooi gedaan hoor!!!

    Atsakyti

  59. Profile pic
    ThoMaster  -  Prie 13:05

    @ jrj-spotteam

    Achter die mensen lijkt inderdaad nog iets te staan met een lage bumper, die auto daarnaast leek mij een (R)S4 Cabriolet. En de wagen achter de SLK, naast de LP640 zou een Aston of Porsche kunnen zijn.;)

    Atsakyti

  60. Profile pic
    IrOniC  -  Prie 11:54

    dodelijk maar alleen die kleur is wat minder... Gave bak

    Atsakyti

  61. Profile pic
    jmb xjk  -  Prie 17:13

    een diablo en galardo en koenningsegg kan het nog beter het is echt top
    PERFECT
    J M L

    Atsakyti

  62. Profile pic
    BannoW  -  Prie 11:17

    ook een Ferrari op foto 1
    tussen de 2 busjes

    Atsakyti

  63. Profile pic
    ribjo  -  Prie 15:44

    volgens mij is dat een combo:P

    Atsakyti

  64. Profile pic
    BELGIUM tom da man  -  Prie 15:10

    lime=limoen. Het ding groeit niet in Engeland,dus waarom niet gewoon de Nederlandse naam gebruiken?
    Mooi kleurtje, overigens.

    Atsakyti

  65. Profile pic
    Thibault  -  Prie 11:59

    Heerlijk

    Atsakyti

  66. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  Prie 12:39

    Staat nu te koop op Park Lane in Londen

    Atsakyti

  67. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  Prie 14:58

    Wauuw! ^O^

    Atsakyti

  68. Tai nera gerai

Daugiau Koenigsegg CCR Nuotraukos



Susijusios naujienos

Balsuokite dabar uz dienos nuotrauka